Palaute ja reklamaatio

Kiitos palautteestasi - Käytämme sitä kehittämään toimintaamme

Voit antaa palautetta ja näin auttaa meitä parantamaan ja kehittämään toimintaamme. Reklamaation voit tehdä huomattuasi virheen SAMKin toiminnassa.

Palaute

Yhdessä voimme kehittää SAMKin toimintaa. Antamalla palautetta voit vaikuttaa!

Reklamaatio

Oletko tyytymätön toimintaamme ja haluat vastauksen? Reklamaatio on asiakkaan SAMKille osoittama tyytymättömyyden ilmaus, joka liittyy tuotteisiin, prosesseihin tai palveluihin ja johon odotetaan vastausta tai ratkaisua. Reklamaatiomenettelyä voi käyttää esimerkiksi tapauksissa, joissa olemme toimineet laatu- / johtamisjärjestelmämme vastaisesti.

Palaute nettisivujen toiminnasta

Voit myös jättää palautetta verkkosivuja koskevasta sisällön korjauspyynnöstä, verkkosivusisällön puutteesta tai toimintaongelmasta.  Liitä mukaan linkki sivulle, jota palautteesi koskee.

Voit lähettää viestisi osoitteella viestinta.samk@samk.fi.