MFamk – SuperDigital
Satakunnan ammattikorkeakoulu on aloittanut uuden yhteistyöhankkeen Kajaanin ammattikorkeakoulun ja Marketing Finlandin kanssa.
– MFamk tarjoaa yrityksille ketterän mahdollisuuden osallistua digiajan markkinoinnin ja myynnin koulutusten suunnitteluun ja toteutukseen.
– Hankkeessa tuotetaan uudenlaisia ratkaisuja yritysten markkinoinnin ja myynnin osaamisen kehittämiseen.
– Koulutukset on räätälöity suoraan yritysten tarpeisiin. Koulutusten avulla yritykset ovat valmiimpia vastaamaan ajankohtaisiin digitaalisen liiketoiminnan haasteisiin.
– Uuden pedagogisen mallin avulla tarjotaan nopeaa, ketterää ja tarpeisiin vastaavaa koulutusta digiajan osaamisesta, jonka avulla tehostetaan yritysten liiketoimintaa.
– Hankkeessa luodaan uusi kolmikantainen yhteistyömalli työelämän, korkeakoulujen ja asiantuntijaverkoston kanssa.
SAMKin asiantuntijat, Timo Salomaa ja Johanna Rastas-Tuominen, tuovat hankkeeseen kokemusta ja näkemystä palveluliiketoiminnasta, yrittäjyydestä sekä teollisuuden markkinoinnin ja tiedolla johtamisen kokonaisuuksista.
Hankeaika: 1.2.2024-30.6.2026. Hanke on Euroopan Unionin osarahoittama.
Lisätiedot ja mukaan ilmoittautuminen www.kamk.fi/mfamk