MathifyMe – Making maths more accessible using Game-based learning to create a more inclusive and less stressful environment in the learning of maths

MathifyMe -project aims to raise maths teachers’ and students’ awareness of the problem of maths anxiety (MA) and through that, enable more positive attitudes and ways of teaching and learning maths as well as lowering MA in the society.
The main objective is to create a customisable digital learning game that maths teachers in primary and middle schools can use and adapt to increase awareness about MA and support students struggling with MA.

Tutkimuskeskus

RoboAI tutkimus- ja tuotekehityskeskus

Aikataulu

1.11.2024 – 31.10.2027

Hankkeen tila

Käynnissä

Rahoittaja

Erasmus Lump Sum Grant

Mirka Leino

Projektipäällikkö
+358 44 710 3182 mirka.leino@samk.fi
Vastuualueyksikkö
Teknologia
Toimintayksikkö
RoboAI
Toimipaikka
SAMK-kampus Pori

Maija Hannukainen

Projektisihteeri
+358 44 710 3055 maija.hannukainen@samk.fi
Vastuualueyksikkö
Talous- ja hallintopalvelut
Toimintayksikkö
Hankepalvelut
Toimipaikka
SAMK-kampus Pori
Lähikuva sormipattereista.
RoboAI tutkimus- ja tuotekehityskeskus

Innovatiivisia tunnistus- ja erottelumenetelmiä metallien kiertotalouden tueksi

Akkumateriaalien ja teknologiametallien tutkimuksemme edistää arvokkaiden vihreän siirtymän raaka-aineiden kiertotaloutta Satakunnassa.
Akkumateriaalit ja teknologiametallit